Underbara fredag

Hej bloggen!
Har precis kommit hem från en helt galen och mysig fredag!
Dagen började med att hela gröna linjen på t-banan va avstängd så jag missade min första danslektion men va med på streeten och hoppade över baletten för jag var tvungen att plugga inför mitt religions prov jag skulle ha efter lunch som gick helt okej faktiskt !
Drog direkt till jobbet där jag för första gången skulle få svara i telefon... läskigt vare!!
Jobbade till 7 och mötte sedan upp J inne i stan och vi gick till Jensens Böfhus vid rådmansgatan och åt middag, väldigt trevligt va det :D Innan jag mötte upp J så hade jag en lång tid kvar tills hennes buss skulle komma till Slussen så jag gick en härlig promenad ifrån T-centralen till Slussen och jag träffade på en massa härliga människor! Äslakr Stockholm! Alla människor är alltid så öppna och trevliga!
Efter middagen rörde oss vidare till cafe 60 där F kom och hälsade på en snabbis.
Sedan ringde vi V och C som vi mötte upp vid hötorget och dom va sjukt packade så vi flummade runt med dom ett tag och sen drog vi oss hemåt så nu är jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0