Fredag

Hej Hej!
Idag började jag dagen med 3 danslektioner modern, street och sedan balett. Mådde inte så bra men körde på ändå. Efter lunch hade jag religions prov om hinduism och buddhism men kunde inte så mycket så jag kommer nog få IG.
Hängde kvar lite i skolan med några ifrån klassen för att se vad som skulle hända i helgen men det va inget som lockade eftersom de flesta är 18 och jag endast 17 så kan inte hänga med dom ut på krogen...
Kommer hem vid 4 tiden och hoppar in i en dusch och sätter mig sedan vid datan då en kompis tipsar om en fest i trosa men va inte så taggad¨på det men han gjorde mig taggad men efter mycket velande så bangade jag.
Så det blir nog en hemmakväll för mig...

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Tack så mycket ! VAd glad jag blir och ja, jag har lärt mig själv :)



/ En tjej i storstan

2008-09-26 @ 19:36:12
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: manuela

hej sötnos!

skulle verkligen behöva din åsikt i min blogg om tobak,narkotika,alkohol, det vore jättesnällt! tack(L)

2008-09-26 @ 20:24:27
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0