Galet

Jag stannade hemma ikväll istället för att åka på fest i Trosa så jag tänkte vara lite lat så jag beställde hem pizza. Ringer pizzerian och gör min beställning men denna snubbe va lite lost så han hörde typ hälften av vad man sa så jag fick upprepa mig flera gånger. Det tog 50minuter tills pizzan kom och då säger pizzabudet att man skulle säga till om man skulle betala med kort vilket jag gjorde ett antal gånger...men men... snubben kommer tillbacka imorron någon gång på eftermiddagen så att jag kan betala... vilket förstör hela dagen för mig. En halvtimme efter att pizzan lmnats hos mig ringer pizzerian upp mig och snubben som jag beställde av börjar skälla ut mig och säger att jag aldrig sa till om att jag ville betala med kort så vi tjattrar lite och jag frågar om dom kan komma på morgonen men då är han så sur så han säger att dom kommer nån gång under eftermiddagen UTAN förvarning! Fatta va jobbigt! Jag måste sitta hemma och vänta på dom för att dom gjorde misstaget och anställde en blåst snubbe som tar emot beställningarna!
Men nu ska jag sova för jag är sjukt trött och fick bara 4 timmars sömn inatt. Så imorgon ska jag sova ut!
God Natt bloggen!


Kommentarer
Postat av: manuela

tack så mkt för din åsikt;)

2008-09-26 @ 23:12:48
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: manuela

tack så mkt för din åsikt!:)

2008-09-27 @ 09:14:36
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0