Crazy

Nu kom jag precis hem från en galen utekväll !
Det hela börjar med att jag och H skulle till obsan för att möta upp sk8erboysen men nu hade dom förflyttat sig till Centralstationen. Så vi åker dit och då har dom förflyttat sig till Åhlens vid plattan så vi går raskt dit men ännu en gång har dom förflyttat sig, men denna gång säger som bara att dom snackar med en japan. Efter 10 minuter får vi reda på att dom sitter vid kyrkan som är mittemot Åhlens, där sitter dom och snackar med 50-åriga Mojo och dricker öl.

Efter ett tag blir dom hungriga så vi drar till donken mittemot Centralstationen och sitter där i en timme och en massa konstiga människor snackar med oss, 2 bögar som knarkade, några engelska tjejer i 20-års åldern som hade varit på maskerad, en tant som såg ut som en häxa, ett svenskt par och en aspackad snubbe som bara mumlade.

Från donken drar vi vidare till Vårberg där nån tjej från skolan skulle ha fest men när vi kommer dit har det tydligen blivit ett stort bråk så vi hänger på tunnelbane perrongen ett tag och beslutar oss sen för att dra till Bandhagen där en snubbe som gick ut förra året ifrån Frys har fest. Vi missade att gå av stationen Bandhagen och när vi kom en station längre så sprang vi ut hoppade ner på andra spåret och över till den andra perrongen för tunnelbanan tillbacka till Bandhagen kom precis.

När vi kom till festen var det en massa folk ifrån skolan så det va nice. Jag och H börjar supa och eftersom vi inte hade ätit så mycket under dagen blir vi berusade väldigt snabbt. Så vi lär känna lite nytt folk och vi dansar och håller på och helt plötsligt sitter vi i hallen och klockan är 3 på natten och V ligger i mitt knä och en kille R börjar hålla mig i handen helt utan att vi ens snackat men H sa att R kollat på mig hela kvällen...
Men alla beslutar sig för att gå och lägga sig och jag hamnar i samma säng som R men inget hände fastän ALLA tror det!

Vaknar klockan 9 av att A kommer in och skriker så alla går upp och jag och H drar direkt för vi vill ha donken frukost som jag tjatat om sjukt länge nu så vi åker till Slussen och äter min efterlängtade donken frukost och sen kommer sk8erboysen och vi snackar en stund och sedan drar sk8erboysen till obsan för att skejta och dricka öl medan jag och H drar hem. Och jag kommer nog stanna hemma idag och bara chilla.

Men det va en helt galen kväll med många roliga minnen som jag kommer hålla kärt!

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

TACK ! Det gör mig otroligt glad när människor uppskattar mina illustrationer! :)



/ En tjej i storstan

2008-09-28 @ 16:00:49
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0