SKÄMMIGT!

PINSAMT! En arbetskollega gick förbi kontoret jag sitter i och började snacka om lite bilder han och en annan sett på facebook då jag festar... Sjukt pinsamt men jag sa att min mamma också hade sett dessa bilder... Vilket hon egentligen inte har och jag vet inte riktigt hur hon skulle reagera ifall hon såg dom...
Men iallafall... Vi fick fika och jag skulle gå och hämta en cola och då står den här arbetskollegan vid kylskåpet och ser mig och säger : Stark ölen är slut men jag ber din mamma köpa in det ;)
Och jag skrattar lite bara, tar min cola och går in på kontoret och va bara tvungen att berätta detta!


En bild som är helt okej från ett album av mina fem på facebook


Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

haha bra där ! :D



/ En tjej i storstan

2008-09-24 @ 23:20:09
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0